افتتاح مرکز جامع پیشگیری و درمان سرطان برکت با حضور رئیس‌جمهور-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

افتتاح مرکز جامع پیشگیری و درمان سرطان برکت با حضور رئیس‌جمهور

مرکز جامع سرطان برکت از پیشرفته‌ترین و مجهزترین مراکز پیشگیری و درمان سرطان در منطقه با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۵ - ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - 2023 March 16
کد خبر: ۱۷۶۹۰۰

به گزارش راهبرد معاصر، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز پنجشنبه مرکز جامع سرطان برکت را به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین و مجهزترین مراکز پیشگیری و درمان سرطان در منطقه افتتاح کرد.

 

این مرکز که با سرمایه‌گذاری هزار و 200 میلیارد تومانی احداث شده، از پیشرفته‌ترین و مجهزترین مراکز پیشگیری و درمان سرطان تیپ 3 در سطح منطقه است. مرکز جامع سرطان برکت کلیه خدمات مربوط به غربالگری، تشخیص و درمان انواع سرطان‌ها را به مراجعه کنندگان ارائه خواهد کرد.

 

تربیت نیروی متخصص و آموزش کار با پیشرفته‌ترین دستگاه‌های درمانی موجود در دنیا یکی دیگر از خدمات ستاد در این مرکز می‌باشد.

 

هم‌چنین برای نخستین‌بار در غرب آسیا برخی از دستگاه‌های فوق مدرن مانند شتاب دهنده خطی، سایبرنایف، توموتراپی و دستگاه سی‌تی سیموالتور در این مرکز درمانی سرطان به کار گرفته شده است./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار